Infringements on rambus.info

Alles, was nicht direkt mit rambus zu tun hat.

Infringements on rambus.info

Beitragvon lucky » 21.07.2010, 12:42

Die unten wiedergegebene Email hat mich gestern erreicht. Als Rambus-Aktionär sollte man eigentlich Verständnis dafür haben :mrgreen:
Hab die entsprechende Seite hier von der domain entfernt. Der Link führt jetzt direkt zu Google finance, eigentlich besser als das, was ich da mal zusammengestellt hatte. :shock:

Dear sir or madam:

On behalf of BATS Global Markets, Inc. (“BATS”), I write to notify you of infringements of BATS’s intellectual property rights on your website, rambus.info.

BATS is the owner of the exclusive rights protected under copyright law and other intellectual property rights in the content on www.batstrading.com. BATS hereby notifies you that using any such content from www.batstrading.com constitutes or incorporates unauthorized excerpts of BATS’s intellectual property, and is infringing and unlawful.

BATS requests that you act expeditiously to remove or disable all unauthorized use of any of the Exchange’s intellectual property from the infringing web page mentioned above. Specifically, BATS requests that you remove or disable the Book Viewer window at http://rambus.info/marktdaten.html and http://www.rambus.info/marktdaten.html. BATS further requests that you cease and desist from further unauthorized reproduction, distribution, publication, archiving, or other exploitation of BATS properties.

Based upon the foregoing, BATS hereby demands that you confirm in writing within five (5) days of receipt of this email that: (i) you have removed the aforementioned content from your site; and (ii) you will refrain from posting any similar infringing material on the Internet or any other online service in the future. If you do not comply with this request, BATS will pursue all available legal and equitable remedies against you.

Sincerely,

Kyle Murray

Counsel

BATS ... Making Markets Better

P: +1.913.815.7121

F: +1.913.815.7119

E: kmurray@batstrading.com
lucky
Administrator

Beitragvon Bob Marley » 21.07.2010, 14:03

du böser, böser Junge...... :lol:

Das haben die aber reichlich früh erkannt.

War der Intraday Chart auch auch von BATS ?
Bob Marley

Beitragvon lucky » 22.07.2010, 11:58

Mr. Braun,

BATS appreciates your prompt removal of the infringing content. For a guide on how to use BATS content in a non-infringing manner, please refer to the BATS Content Agreement. Please note that this policy requires a submission of use, approval by BATS, and execution of the Terms and Conditions prior to use of any BATS content on your website.

Please contact me or permissions@batstrading.com if you have any additional questions.

Sincerely,

Kyle Murray

Counsel

BATS ... Making Markets Better

P: +1.913.815.7121

F: +1.913.815.7119

E: kmurray@batstrading.com

@Bob
Der Intraday-Chart war nicht von BATS, verletzt aber genauso Eigentumsrechte. Insofern hab ich die ganze Seite rausgenommen um keine Probleme zu bekommen. Lohnt sich einfach nicht. Ich bin froh, dass ich nicht eine kostenpflichtige Abmahnung von einem US-Anwalt bekommen habe. Sowas kann, wenn man nur eine kleine Privatperson ohne milliardenschweres Budget ist und solche Klagen nicht wie die Amigos erfolgreich verzögern kann, sau teuer werden.....
Da hab ich einfach keinen Bock drauf.

Der Link zur Graphik war http://ih.advfn.com/p.php?pid=staticcha ... dm=0&vol=1
Wenn man mit den Parametern hinter 5ERMBS ein bischen rumspielt, bekommt man da alle möglichen Größen.
lucky
Administrator

Beitragvon Bob Marley » 22.07.2010, 15:32

@lucky

geb ich dir vollkommen recht, das isses nicht wert.

Danke für den Link und allen hier viel Glück mit den Q-Zahlen heut abend und eine erfolgreiche neue Woche mit einer hoffentlich positiven ITC Entscheidung.
Bob Marley

Zurück zu Off Topic